dijous, 4 de febrer del 2010

Sempre ens quedarà una classe de ioga!


He començat el dia amb algunes dificultats: he dormit malament, quan ha sonat el despertador m'ha trencat un bonic somni, la cafetera no funcionava, a 5 minuts d'arribar a la feina, em trobo uns cotxes de policies, amb els respectius policies que no em deixen passar i he de donar la volta a toooot el poble. Arribo a l'institut i sembla que els alumnes s'han posat d'acord per donar-nos un "gran dia". Passen les hores i les coses no milloren. Com que tinc una reunió que no s'acaba mai, em queden només 20 minuts per dinar... un trist entrepà! Decideixo prendre un cafè encara que sigui de la màquina i... no hi ha sucreeeeeeeeee.

A mesura que passa el dia, el cel és més gris, l'ambient més fred i fosc i el meu cap ho comença a notar!

Sort que sempre em quedarà la classe de ioga de les 20h!

Demà segur que serà un GRAN DIA!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada