dimecres, 5 de maig del 2010

Què ens estan dient a crits els adolescents?

Avui ha sigut un dia de debat i reflexió profund. Quina és la millor manera d'entendre i acompanyar a aquests adolescents que ens estan dient a crits alguna cosa, i no som capaços, des de la visió de l'adult, d'oferir-li's les eines i estratègies que necessiten?

Des del meu punt de vista, m'aferro al vincle emocional que podem crear amb ells. Oferir-li's un espai de confiança i creure amb ells. El que més em preocupa és com fer peruqè els altres professionals treballin des d'aquí i no des de la desídia i la queixa constant.

2 comentaris:

  1. Princesa!!! Canvi de look del blog!!! Ole esa reina del Windows!!

    Jo estic segura de que d'entre totes les persones que conec, tu ets la que més s'apropa a la comprensió d'aquest crit adolescent. I també crec que la teva empenta, la teva motivació, el que et creguis tant tot el que fas i dius és el millor remei per a que els altres professionals ens contagiem del teu esperit i lluitem en el mateix sentit que tu!

    Marta for president!!!!

    ResponElimina
  2. gupa!
    estic amb la kpru (paraula d'una intèrpret professional) que si hi ha algú que vulgui i pugi entendre als joves i voler esbrinar el que ens volen dir ets tu!
    una abraçada!

    ResponElimina