dilluns, 21 de juny del 2010

Estiu

Quines ganes que arribin les vacances!

Aquest estiu més que mai tinc ganes que arribi. Nescessito un temps per situar i resituar les MEVES coses, i insiteixo amb MEVES ja que últimament només he tingut temps per situar les coses dels altres, sobre tot a nivell professional.

Un temps per decidir camins, per entendre'm i entendre als altres, per creure i tornar a creure en els actuals i futurs projectes, per acabar amb algunes històries i començar unes altres. Temps per no fer res, per parar, per reflexionar, per cuidar-me.

2 comentaris:

  1. Preciosa, ja queda molt poc!!! 10 dies per Formentera!!!! Ja ho tenim, això!

    ResponElimina
  2. Hola Marta,
    he fet una petita repassada del teu bloc, és cert el que diu en Kpru, és com si estiguessis aquí!
    I m'he aturat pensatiu en aquest post, que ja fa dies, que el vas escriure mentre encara compartíem les darreres "fuetades" d'un curs intens però en què hem après molt, em sembla i espero... I he pensat que cert que era com t'havies abocat als altres i que cert també que els teus ulls de juny traspuaven aquesta necessitat que tan bé expresses en el post, de dedicar-te a les TEVES coses... Ostres, Marta, estic molt content que ho puguis fer, que puguis cuidar-te!
    Molta sort a l'Amazones, t'aniré seguint. Una abraçada i un petonàs!

    ResponElimina