dijous, 17 de novembre del 2011

Tornar a començar

Tornar a començar, això és el que faig amb el bloc. El tenia més que oblidat, parat. La veritat és que la meva vida no es caracteritza pel poc moviment, tot el contrari. Les sensacions, emocions i aprenentatges diaris són espectaculars, i en dóno gràcies.

Per mi escriure és una bona teràpia, m'ajuda a endreçar allò que penso i sento, a posar-hi ordre, a trobar-ne un sentit, i és per això que retorno!

Des de que he fet els 34 anys, em sento amb més energia positiva que mai, plena, tranquil.la i serena. Penso que poc a poc he anat trobant el meu lloc: en mi mateixa i en el posicionament vers els altres.

He acceptat algunes de les coses que em negava, i això m'ajuda i molt. Agraeixo els meus estats, siguin els que siguin, i els somric intentant treure'n el millor profit.



Gràcies per seguir-me llegint els que ho feu, m'agrada compartir aquest espai.  Fins ara mateix :)

1 comentari: